søndag den 21. juni 2015

Sker der noget?

Ja, det kunne faktisk være overskriften på alle dele af mit liv lige nu, jeg halser efter alting og to-do listerne tårner sig op. Det er skørt, jeg vil virkelig gerne finde en bedre balance mellem at flyde med, slappe af overfor det, der ikke er så vigtigt og samtidig få gjort det, jeg skal og ikke sløse. Mand sagde lige før "alt det stress der, det er jo hverdagen. Du bliver nødt til at tænke, at det der ikke er så vigtigt, det når vi nok i morgen." For mig bliver det nemt bare pure alvor og balancen indfinder sig alt for sjældent. Det hænger nok sammen med, at jeg er vildt dualistisk, men det fortjener vist sit egen indlæg en dag. Jeg har en masse indlæg på tegnebrættet og skal nok prøve at få dem ud af røret og mig selv med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar